jump to navigation

si kakak dan si adik March 3, 2009

Posted by adieb in Bicaraku.
trackback

Lama betul saya tidak balik kampung. Bulan ke – 2 cuti seminggu sempena Chinese New Year.. itupu saya tidak balik. Mak dan ayah ada juga call, kata saya.. kerja banyak,mahu tidaknya bila dah mula menjejaki alam baru, sem baru yakni sem 7… macam2 kerja perlu disetelkan segera. . Kena buat proposal, esiment bertimbun2, dan banyak.. apa2 pun sbgai pelajar, kita perlu pandai manage masa..tak gitu?

Dalam risau, hati menguntum senyum, esok 3/3/09…saya mahu balik jugak! kampung. Bus pkul11 ke ipoh dari ipoh pkul 2.3o ke alor setar. Kata kakak semalam, ayah sakit.. kakak pun batuk2, saya pula dah 2 mggu demam.. mak ok jaaaaaaaa..still maintain he 😀

Yang risaunya tentang ayah…semoga ayah cepat sembuh, esok adik balik yer..hihi..

tak sabar menanti esok… dapat jumpa mak ayah..kakak yang selalu menyakat dan mengusik adik dia nie. balik nanti kita jumpa boleh lah berjalan2 dgn PDG..tue pun kalu ajan bawak balik laaa… tak pun dengan wira ayah.laju sikit..hek… 🙂

Dengarnya, kakak dah dapat kerja..kat SP.. bila kol,ucap tahniah katanya, bley makan RFC selalu..

Jeles si adik…. jadi gemook baru tau, panggil cik dayah gembooo hehe..jgn marah yek.Dah dapat kerja tue, jgn lupa si budak ‘kecik’ nie..hi..

Yang musykilnya akak saya tue kerja apa yer? Pharmacy?..ayoe kata buat ubat..wahh!!bagusnya, kalau saya demam boleh mintak akak bt ubat yer dak?

Syukurlah alhamdulillah, kakak dah dapat kerja… Rezeki dari Tuhan..

Allahuyubarik fik…ameen.

Semoga najah fiddunya wa akhirah..

Doa2lah untuk kejayaan kita di dunia dan di akhirat sama2…

ana uhibbuki fillahi ya ukhti.. 😀

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

