jump to navigation

Akhirnya… June 10, 2008

Posted by adieb in Uncategorized.
Tags:
trackback

Allahuakhbar!..Alhamdulillah..syukur dengan sangat. Siang malam menghadap pena ini, letih, penat, sengal2 sakit jadinya. Akhirannya, dengan kesabaran dan pertolongan Allah, saya dapat men‘yetel‘ kan keja ini. Baru sementar tadi saya telah send kesemua data2 penting pada alamat email ustaz muda itu.

Seusai menyerah segala kerja pada ustaz, seperti terasa bagaikan hilang suatu bebanan,sebenarnya bukan itu bebanan tetapi satu amanah yang di catit dan dipertanggungjawbkan oleh Allah SWT pada kita.Andai, punyai kesungguhan dan kesabaran, insyaAllah,Dia ada untuk membantu kita, jalannya pula akan dipermudahkan.

Tidak lupa juga janji saya pada ustaz tika temu janji dengannya, meng‘email‘ kan alamat mail juga no phone akhi padanya.Pada letter itu, saya pinta untuknya menghantar resume pada akhi.emm..mudah2an rezeki ustaz di sana terbuka luas.ameen.

Niat di hati mahu menolong dan samaada dapat atau tidak itu keputusan serta ketentuan Allah.Saya hanya memudahkan cara, mungkin, dengan izin Allah SWT, rezeki menyebelahi ustaz. 😛

Saya sentiasa mendoakan kejayaan sahabat2 semoga diperkenankan. Teringat pesan mak itu, kiranya kita berniat untuk menolong,dan mempermudahkan urusan orang,Allah pasti memudahkan urusan kita ..

<mudah2an… 😉>

Penat masih terasa, ingin berundur, ke pembaringan…walau masih begitu, kepala ini asyik memikir perihal esoknya pula

Semoga Allah membantu….

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

